Trotse partner van Medallia – marktleider in klantfeedback platformen  (Forrester Wave ™ – Q4 2018)

Trotse partner van ThoughtSpot, dé leider in search & AI-driven analytics (Gartner Magic Quadrant for Analytics and BI Platforms – 2019)

DIENSTEN

CX Strategy
VOICE OF THE CUSTOMER
VOICE OF THE EMPLOYEE
CUSTOMER JOURNEY DESIGN
CX Strategie

Om je bedrijf te laten groeien met een onderscheidende klantervaring – in lijn met de bedrijfsdoelstellingen – heb je een duidelijke klantvisie nodig

Groeikansen

  • Creëer een duidelijke visie van wat je aan je klanten wilt leveren
  • Breng je CX-strategie in lijn met de overall bedrijfsdoelstellingen
  • Verbind de verschillende CX-initiatieven in je organisatie met elkaar
  • Meet en onderbouw de toegevoede waarde van CX met business cases

Wat wij bieden

  • Een strategisch Customer Experience (CX) plan
  • CX KPI kader in lijn met de bedrijfsdoelstellingen
  • Een integraal CX-verbeter plan van aanpak
  • Business cases om de waarde te bepalen van CX investeringen
VOICE OF THE CUSTOMER

We helpen het gat te dichten tussen klantverwachtingen en de service van je bedrijf door continu te acteren op klantfeedback

Kansen om loyaliteit te verhogen

  • Begrijp wat je klanten écht ervaren
  • Bouw feedback-loops om klantinteracties te verbeteren
  • Prioriteer investeringsbeslissingen op basis van klantfeedback
  • Laat klanten weten dat je ze hoort en waardeert

Wat wij bieden

  • Het ontwerp en de implementatie van je Voice of the Customer -programma
  • Prioritering van belangrijke klantverbeteringsthema’s (NPS®)
  • De training van medewerkers om de feedback van klanten op te volgen
  • De selectie & implementatie van schaalbare klantfeedback software
VOICE OF THE EMPLOYEE

Gebruik de feedback van je medewerkers om de klantervaring te verbeteren en benut het potentieel van je organisatie

Kansen om betrokkenheid van medewerkers stimuleren

  • Stel collega’s in staat om klantproblemen structureel op te lossen
  • Verbeter de dienstverlening met de feedback van medewerkers
  • Stimuleer innovatie door idee-generatie van medewerkers
  • Reduceer kosten door verbeterprocessen te automatiseren

Wat wij bieden

  • Het ontwerp en de implementatie van uw ‘Voice of the Employee’ -programma
  • We verbinden klant- & medewerker feedback om belangrijke klantverbeteringen te prioriteren
  • De training van medewerkers om klantfeedback op te volgen
  • Implementatie van schaalbare transparante verbeter-workflows
CUSTOMER JOURNEY DESIGN

Ontwerp data-gedreven klantervaringen om elke dag opnieuw je merkbelofte na te komen

Groeikansen met consistente klantervaringen

  • Laat klanten consistent ervaren wat je belooft
  • Gebruik data om ervaringen te optimaliseren
  • Creëer consistente ervaringen door de CX-ontwerpmethoden te schalen
  • Weet hoe je service wordt ervaren door klanten

Wat wij bieden

  • CX-ontwerpprincipes voor het bouwen van consistente ervaringen
  • Schaalbare ontwerpmethoden voor klantreizen
  • Een klantreis data-benadering om een 360 ° klantbeeld te creëren
  • Een klantreis meet- en monitor-oplossing om belangrijke klantreizen te volgen

OVER ONS

Introduction
What sets us apart
Who we are
Partners
Introduction

“Een blije klant is de beste bedrijfsstrategie” (M. LeBoeuf)

Schaalbare klantervaringen

The Experience Professionals is opgericht in 2018, vanuit de overtuiging dat het laten groeien van uw bedrijf wordt gedaan door blije klanten en medewerkers te creëren en te houden. Al tientallen jaren hebben bedrijven met een sterke klantgerichtheid duurzaam groei gerealiseerd.

De Experience Professionals werken samen met klanten als één team om een blijvende impact te maken en duurzame groei te stimuleren. Op basis van uitgebreide praktijk ervaring ondersteunen wij onze klanten van CX-strategie tot operationalisatie. We geloven dat de toekomst van CX gebaseerd zal zijn op data en technologie, wat een enorme kans biedt om buitengewone klantervaringen op schaal te ontwerpen in organisaties door het gebruik van platformtechnologie. Samen met onze technologiepartners helpen we bedrijven om duurzame groei te realiseren door deze CX-kennis maximaal te benutten en te schalen.

Hiermee vergroten we de impact van CX voor bedrijven en klanten als nooit tevoren.

What sets us apart
  • We win the heart of customers

  • We work together with your teams

  • We always deliver

  • We partner with the best

  • We build your CX capabilities

  • We make it an enjoyable experience

Who we are

Ons team bestaat uit ervaren CX-experts, die helpen met het uitbouwen van loyaliteit en groei

Bart-Jan van Duijn-Versteden

Bart-Jan van Duijn-Versteden

Partner

Ervaring

  • KLM, SNS, Bain & Company, ABN AMRO

Expertise

  • (CX) strategie ontwikkeling en CX ontwerp
  • Marketing / NPS / Klantloyaliteit

Opleiding

  • Master of Science in Business Administration (MScBa)
  • Certified Customer Experience Professional (CCXP),  Agile en programma management

Familie/Passie

  • Getrouwd met Margaret
  • 5 kinderen
  • Passie voor hardlopen en reizen
Jeroen van Deurzen

Jeroen van Deurzen

Partner

Ervaring

  • TEAM Marketing, SNS en ABN AMRO

Expertise

  • Klantenservice & administratie
  • Digitale Marketing / NPS / Klantloyaliteit

Opleiding

  • Master of Science in Business Administration (MScBA)
  • Register Digital Marketer (RDM), Certified Customer Experience Professionals (CCXPA), Agile en programma management

Familie/Passie

  • Getrouwd met Jessica
  • 3 kinderen
  • Passie voor voetbal
Partners

We werken samen met de beste in de branche om resultaten te behalen en groei te realiseren met onze klanten

Trotse partner van Medallia

De missie van Medallia is om een wereld te creëren waarin bedrijven geliefd zijn bij klanten en medewerkers.

Meer dan duizend van ‘s werelds toonaangevende merken vertrouwen op Medallia Experience Cloud ™, een software-as-a-service (SaaS) -platform, om klanten te winnen. Via het platform wordt klantfeedback vastgelegd over kanalen en producten heen, het levert in realtime actiegerichte inzichten voor de hele organisatie. Dit stelt organisaties en hun medewerkers in staat om de stem van de klant in hun dagelijkse beslissingen te verankeren. Via Medallia Experience Cloud kunnen bedrijven loyalere klanten creëren, sneller groeien, kosten verlagen en de bedrijfscultuur verbeteren.

Trotse partner van ThoughtSpot

Trotse gecertificeerde partner van ThoughtSpot
Het search & AI-driven analyseplatform van ThoughtSpot brengt de kracht van 1000 analisten in handen van niet-technische collega’s zonder speciale training. Zakelijke gebruikers
kunnen de eenvoudige zoekgestuurde analyses van ThoughtSpot gebruiken om vragen te beantwoorden,
terwijl de door AI aangedreven analyse-engine SpotIQ automatisch duizenden vragen beantwoordt
waar de gebruiker wel baat bij heeft, maar niet expliciet naar heeft gevraagd.

CONTACT

Mobile
LinkedIn
Mail us
Location

Mobile
  • Jeroen van Deurzen: +316 48 26 46 31

  • Bart-Jan van Duijn-Versteden: +316 14 49 34 54

Mail us

The Experience Professionals

Maliestraat 9
3581SH Utrecht

KVK 72835567

Bart-Jan van Duijn-Versteden
bart-janvanduijn@experienceprofessionals.nl

Jeroen van Deurzen
jeroenvandeurzen@experienceprofessionals.nl

Mail us

This contact form is deactivated because you refused to accept Google reCaptcha service which is necessary to validate any messages sent by the form.

This post is also available in: Engels